کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو

سخنگوي وزارت كشور:

وزیر كشور به استانداران برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز دستور داد

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت كشور از دستور وزیر كشور به استانداران برای تعیین ساز و كار و تهیه ابلاغیه‌های مشخص جهت برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز و اجرای دقیق ماده 100 قانون شهرداری ها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، سید سلمان سامانی امروز- یكشنبه- با اشاره به نامه اخیر وزیر كشور به استانداران افزود: در راستای اجرای دقیق ماده 100 قانون شهرداری ها و همچنین آیین نامه اجرایی ماده 33 قانون نظام مهندسی و كنترل ساختمان كه توجه ویژه ای در جلوگیری از بروز تخلفات ساختمانی دارد، برخورد قاطع و حداكثری با تخلفات ساختمانی و افرادي كه در انجام وظایف اجرایي و نظارتي خود قصور داشته اند ضروری است.
وی با تاكید بر حفظ اراضی به عنوان سرمایه ملی ادامه داد: وزیر كشور از استانداران خواسته است با متخلفان در هر رده و دستگاهی بدون اغماض براساس ضوابط موجود برخورد كرده و آنها را به دستگاه قضایی معرفي كنند.
سخنگوی وزارت كشور به عملكرد اجرای ماده 100 قانون شهرداری ها در كشور اشاره كرد و اظهارداشت: از ابتدای تشكیل كمیسیون ماده 100 در شهرداری ها كه مربوط به بررسی تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز است، حدود 4.5 میلیون پرونده تشكیل شد كه توسط اعضای این كمیسیون مورد بررسی قرار گرفت یا در حال رسیدگي است.
سامانی یكی از وظایف مهم مهندسین ناظر و ماموران شهرداری در هنگام عملیات ساخت و ساز را نظارت دقیق نسبت به مراحل اجرای آن و رعایت اصول فني و مقررات عنوان كرد و گفت: در صورت وجود نظارت دقیق و جدي نباید شاهد وجود این تعداد پرونده در كمیسیون های ماده 100 بودیم.
وی با بیان این كه یكی از مشكلات حریم شهرها اجرای ناصحیح ماده 100 قانون شهرداری ها است، تاكید كرد: به دلیل فقدان برنامه مشخص و بیشتر به جهت كسب درآمد پایدار در شهرداری ها، كمیسیون ماده 100 محلی برای جریمه ساخت و سازهای غیرمجاز و به تبع آن محلي براي كسب درآمد شده است.
سخنگوی وزارت كشور با تاكید بر مقابله و مبارزه جدی با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهرها و روستاها تصریح كرد: همكاری و هماهنگی تمامی دستگاه‌های مرتبط با امر ساختمان از جمله شهرداری ها، سازمان نظام مهندسی و راه و شهرسازی امری مهم و ضروری است.منبع خبر



به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 28 / 11 / 1397برچسب:, ] [ 1 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها