کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو
 در سال 95 محقق می شود:
 راه اندازی خطوط BRT به طول 10 کیلومتر/ ایجاد پیاده راه رجائی شهر با اعتبار 10 میلیارد تومان
   نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت: احداث پیاده راه رجائی شهر، راه اندازی اولین خط اتوبوس BRT در خیابان شهید بهشتی و اضافه شدن 200 دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی شهر کرج از جمله اقداماتی است که توسط مدیریت شهری کرج طی سال 95 محقق می شود.

مریم قهرمانی با حضور در استودیو مدیریت شهری کرج و در گفتگو با رادیو شهر عنوان کرد: در شورای اسلامی شهر کرج لوایحی از سوی نمایندگان مردم در پارلمان شهری به تصویب رسیده است تا در سال جدید 200 دستگاه اتوبوس خریداری و به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شود و از این طریق مردم به راحتی از شبکه های حمل و نقل عمومی در شهر استفاده لازم را داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: راه اندازی خطوط اتوبوس BRT در سطح این کلانشهر از دیگر موضوعاتی می باشد که از سوی شورای چهارم بر اساس مطالعات انجام شده در این زمینه طی سنوات قبل به طور جد پیگیری می شود.

قهرمانی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است تا در سال 95 با فراهم ساختن زیرساخت های لازم، اولین خط BRT در مسیر خیابان شهید بهشتی از میدان کرج تا میدان حصارک و میدان شهید سلطانی در جاده ملارد احداث شود.

این مسئول ارشد شهری بابیان اینکه این خطوط ویژه BRT چند منظوره می باشند گفت: طول هر یک از خطوط مذکور به 10 کیلومتر می رسد.

وی در رابطه با زمان راه اندازی قطار شهری کرج بیان کرد: تا به حال دو رام قطار برای راه اندازی مترو در این کلانشهر خریداری شده است که با توجه به تغییر پیمانکار این پروژه بزرگ و در نظر گرفتن بودجه نقدی و فروش اوراق مشارکت جهت احداث آن امید می رود طی چند سال آینده شاهد بهره برداری از قطار شهری کرج باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به احداث پیاده راه رجائی شهر در منطقه 7 شهرداری کرج طی سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت شهری به دنبال آن است تا با ایجاد زیرساخت های لازم، توجه به پیوست های فرهنگی و بر اساس خواسته های شهروندان این طرح عمرانی را به بهره برداری برساند.

قهرمانی خاطر نشان کرد: برای این پروژه عمرانی 10 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تا فلکه اول رجایی شهر تا خیابان سیزدهم سنگ فرش شود و از قطارهای تراموا برای این مسیر نیز استفاده می شود.

این مسئول ادامه داد: تامین پارکینگ های عمومی در منطقه 7 شهرداری کرج به منظور عدم دغدغه مردم برای استفاده از پیاده راه ایجاد شده نیز از دیگر اقداماتی است که باید در طرح عمرانی مذکور توسط مسئولان شهری پیگیری شود تا در اواخر سال 95 بتوانیم شاهد بهره برداری از آن باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود به اقدامات مثبت انجام شده توسط معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: ساماندهی دستفروشان از سطح شهر و در نظر گرفتن مکان های مشخص برای این قشر یکی از اقدامات شاخص این معاونت می باشد.

قهرمانی همچنین از در نظر گرفتن غرفه هایی در بازارهای سطح شهر برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست توسط معاونت خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد و یادآور شد: قشر مذکور بدون هزینه می تواند غرفه ای را برای عرضه محصولات و کسب درآمد از طریق داشته باشد.

این مسئول از دیگر اقدامات مدیریت شهری کرج در سال جاری را تخصیص 200 میلیون تومان به مدارس سطح شهر کرج برای تامین و بهسازی سرویس های بهداشتی عنوان کرد و گفت: پیش از این نیز اعتباری 650 میلیون تومانی برای بهسازی امکانات و تجهیز نمازخانه های مدارس شهر اختصاص داده شده بود.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطر نشان کرد: آوای اتوبوس و استودیو مدیریت شهری کرج قابلیت بسیار مثبتی را برای انتقال پیام مدیران شهری به شهروندان و آگاهی آنها از اقدامات انجام شده در مدیریت شهری دارد.

 قهرمانی تاکید کرد: آوای اتوبوس و استودیو مدیریت شهری کرج همچنین در زمینه فرهنگی بهترین معلم برای مردم تلقی می شود که می تواند شهروندان را نسبت به مسائلی نظیر حقوق شهروندی، فرهنگ شهر نشینی، ترافیک و... آگاه کند و مشارکت آنها را با مدیران شهری بیشتر کند. 
(منبع خبر)

برای شنیدن این مصاحبه اینجا را کلیک کنید.


به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 18 / 12 / 1394برچسب:, ] [ 17 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها