مدیرکل صدا و سیمای استان البرز در دیدار  با معتمدین استان البرز  که در محل صدا و سیمای  البرز انجام شد، گفت صدا و سیمای مرکز البرز در نظر دارد با توجه به ظرفیتهای موجود پتانسیل ها و توانمندیهای استان را پر رنگ تر کند .

 

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز البرز علی رامک در این دیدار گفت یکی از نیازهای اصلی این استان معرفی توانمندیهای و برنامه سازی در جهت  شناخت کامل و معرفی  استان است .

رامک با اشاره به ساخت برنامه های چالشی برای رفع معضلات استان افزود در برنامه سازیهای صدا و سیما سعی ما بر این است که نقد منصفانه  انجام دهیم .

رامک با بیان اینکه رسانه یکی از ابزارهای توسعه در هر منطقه است گفت تمام تلاش ما این است که زیرساختهای مناسبی برای این امر آماده کنیم .

وی افزود در همین راستا 21 طرح فنی و عمرانی در  صدا و سیمای مرکز البرز  با هزینه بیش از 3 میلیارد  تومان در ایام دهه فجر افتتاح شد .

 رامک  گفت: معتمدین استان البرز می تواننددر حوزه های مختلف یاریگر صدا و سیمای مرکز البرز باشند تا با همفکری و استفاده از تجربیات آنها بتوانیم هرچه بهتر در جهت پیشرفت و رشد استان گام برداریم .

رامک با اشاره به  اهمیت نقش مجمع معتمدین استان  در چرخه مدیریت  گفت:  باید از حضور و تجربه این افراد در زمینه های مختلف استفاده کرد .

 در این دیدار صمیمی محسنی دبیر مجمع معتمدین استان البرز  گزارشی از فعالیت های صورت گرفته این نهاد در سطح استان البرز ارائه داد و به طرح دیدگاهها و نظرات مختلف اعضاء  پرداخت .

همچنین معتمدین استان البرز  به مسائل مختلفی از جمله تلاش برای تغییر رویکرد در جهت برنامه سازیها و بهره گیری از روشهای نوین برنامه سازی ، تلاش برای جذب بیشتر مخاطبان به رسانه محلی ،بررسی راهکار برای تولید محتوای غنی تر، استفاده از متخصصان در حوزه های مختلف برنامه سازی ، ایجاد فضای با طراوت در رسانه محلی ، بررسی تاثیر عمیق  رسانه بر مخاطبان ، تاثیر انکار ناپذیر رسانه بر فرهنگ ، تلاش برای حفظ بنیاد خانواده و آگاهی بخشی به خانواده ها در زمینه های مختلف و همچنین ضرورت  استفاده از سندهای راهبردی فرهنگ در البرز که به زودی توسط مجمع معتمدین استان ارائه می شود ، اشاره کردند و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند . (منبع خبر)