کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو

سه شنبه   400/10/21

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: قول شورای ششم در گشایش خیابان ضلع شمالی امام زاده محمد (ع) با مصوبه شورا و اهتمام شهرداری محقق شد.    (ادامه مطلب)

شنبه 400/10/18

رییس شورای شهر کرج در بازدید از مناطق ۳ و ۴ شهرداری که با حضور عباس میری قائم مقام، حسین کمالی دهقان مدیر کل بازرسی،سید حامد حسینی جانشین خدمات شهری شهرداری کرج و مدیران و معاونین خدمات شهری مناطق مطروحه به فوریت در پاکسازی نخاله ها در حاشیه خیابان قزلحصار و نظارت دقیق بر ساخت و ساز غیر قانونی در مناطق شهرداری تاکید نمود.       (ادامه مطلب)

جمعه400/10/17

رئیس شورای شهر کرج خطاب به شهردار، معاونت ها و سازمان های مربوطه در شهرداری برای سیاست گذاری و برنامه ریزی به منظور تامین هوای پاک و کنترل آلایندگی ها، تذکر داد.    (ادامه مطلب)

سه شنبه  400/10/14

رئیس شورای شهر کرج، در وصف شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: بیان سخن در وصف این سرباز مخلص کشور، اسلام و جهان در اندازه های حقیری چون من نیست ولیکن اگر بخواهم از سبک و الگوی زندگانی این بزرگمرد تاریخ معاصر، اول به خود و بعد به محضر دوستان طرح نمایم، جمله ای از فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب وام می گیرم که فرمودند: ایشان حتی تلاش می نمودند که دیده نشوند.                      (ادامه مطلب) 

سه شنبه1400/10/7

جواد چپپردار: بودجه 1401آزمون سخت، نقشه راه وتحقق آن به عهده شورای ششم وشهردارمنتخب خواهدبود. نقدوپیشنهادات سازنده رابه جان دل پذیرایم.رئیس شورای اسلامی شهرکرج گفت : بودجه1401 آزمون سخت و نقشه راه خواهدبودوتحقق آن به عهده شوراششم و شهردار منتخب میباشد و اگرازاین پس نقدی به آن شودازجانب دیگران طرح ومامکلف به دفاع یا پاسخگویی ازآن خواهیم بود.                     (ادامه مطلب)

پنجشنبه 1400/10/2

کارنامه ۱۰۰ روزه مدیریت شهری/ از برنامه‌ریزی‌ در آمدی تا ملاقات‌های مردمی . رئیس شورای شهر کرج گفت: حدود ۱۰۰ روز از آغاز فعالیت مدیریت شهری جدید می‌گذرد و در این ۱۰۰ روز برنامه‌های تحولی زیادی به وجود آمده است.              (ادامه مطلب)

چهارشنبه 1400/10/1

جواد چپردار؛ طرح ساماندهی تبلیغات شهری در کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری اعلام وصول شد . رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: طرح جامع ساماندهی تبلیغات محیط و شهری کرج با امضاء 10 نفر از اعضاء شورای شهر درششمین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری بررسی و امضا شد.           (ادامه مطلب)

شنبه 1400/9/27

چپردار : باید جلوه اجتماعی مساجد را تقویت کنیم
رئیس شورای اسلامی شهرکرج به نقش اجتماعی مساجد اشاره و گفت: باید جلوه اجتماعی مساجد را تقویت کنیم.            (ادامه مطلب)

پنجشنبه  1400/9/25

باحضور دکترچپردار : سرپرست روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرج معرفی شد . طی حکمی ازسوی رئیس شورای اسلامی شهرکرج ، مهدی عسگری مورودی بعنوان سرپرست روابط عمومی این شورا منصوب شد .      (ادامه مطلب)

 

پنجشنبه  1400/9/25

چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج در جلسه بررسی پاسخ شهردار به تذکرات شورا : قسمت های عمده پاسخ شهردار قابل دفاع است اما در برخی موارد باید در عمل اصلاح رویه شود .                 (ادامه مطلب)

سه شنبه 1400/9/23

رئیس شورای شهر کرج: وظیفه شهردار پاسخگویی به تذکرات و سوالات اعضای شوراست .رئیس شورای شهر کرج وظیفه پارلمان شهری را بیان تذکر و طرح سوال از شهردار عنوان کرد و گفت: شهردار نیز موظف است در قبال این تذکرات و پرسش ها پاسخ مناسب ارائه دهد.               (ادامه مطلب)

پنجشنبه 1400/9/18

دربازدید رئیس شورا از سازمان سیما و منظر ، عنوان شد: لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی ، دنیائی جذاب درمجموعه حیات وحش خط 4 حصار کرج . رئیس شورای شهرکرج ازمجموعه حیات وحش واقع در خط4 حصار کرج بازدید و این مجموعه را یکی از نقاط دیدنی وجذاب گردشگری درشهر ارزیابی کرد که ضروری است شهروندان از بازدید آن غافل نشوند .              (ادامه مطلب)

چهارشنبه  1400/9/17

سلامت فرزندان عزیزکشور وتکمیل پروژه تولید واکسن MMR اهمیت حیاتی دارد .  

                     (ادامه مطلب)

چهارشنبه  1400/9/17

رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: اولویت و اهتمام در گسترش ناوگان عمومی پازل مغفول مدیریت شهری رئیس شورای شهر کرج، از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یکی از ضرورت های ترافیکی و شهری نام برد که به قطعه ای مغفول در پازل مدیریت شهری تبدیل شده است.  (ادامه مطلب)

دوشنبه 1400/9/15

رئیس شورای شهر کرج با اشاره به جمع آوری سبدهای زباله: اجرای بد یک طرح خوب تبدیل به دغدغه ای زیست محیطی شده است . رئیس شورای شهر کرج تصریح کرد: حتی اگر طرح جمع آوری سبدهای زباله از در منازل به بهترین شیوه نگارش شده باشد، اجرای نامناسب آن باعث شده نتیجه ای بسیار بد به همراه داشته باشد.         (ادامه مطلب)

یکشنبه  1400/9/14

رئیس شورای شهرکرج : تذکر یا سؤال ازشهردار را معمول ، لازم و شایسته میدانیم .

                            (ادامه مطلب)

یکشنبه  1400/9/14

رئیس شورای شهر کرج: شهرداری کرج حاشیه اتوبان تهران_ کرج و ورودی های استان را سامان می‌دهد.
رئیس شورای شهر کرج از طرح مصوبه ای در استانداری به منظور تحویل 22 کیلومتر حاشیه اتوبان تهران- کرج به شهرداری این کلانشهر خبر داد و گفت: مکاتبات حقوقی و اداری این اقدام در حال انجام است.                   (ادامه مطلب)

چهارشنبه  1400/9/10

رئیس شورای شهر کرج: تقدیر از اصحاب رسانه و مسئولان برای رسیدگی به موضوع گودبرداری حصارک . رئیس شورای شهر کرج، اهتمام مجموعه مدیریت شهری، اصحاب رسانه و مدیران و مسئولان استانی را برای رسیدگی به موضوع گودبرداری حصارک را مورد تقدیر قرار داد.      ( ادامه مطلب)

سه شنبه 1400/9/9

رئیس شورای شهر کرج مطرح کرد: نابسامانی در بودجه و عملکرد سازمان مدیریت پسماند . رئیس شورای شهر کرج وجود نابسامانی در بودجه و عملکرد سازمان مدیریت پسماند را با توجه به جایگاه بسیار مهم این سازمان در امور شهری و شهرداری، معضلی جدی برای شهر ارزیابی کرد.  (ادامه مطلب)

یکشنبه  1400/9/7

رئیس شورای شهر کرج: هوشمندسازی شهر در اولویت قرار گیرد . رئیس شورای اسلامی شهر کرج موضوع هوشمندسازی شهر را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و از مسئولان در شورا و شهرداری کرج خواست این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.                           (ادامه مطلب)

چهارشنبه 1400/9/3

رئیس شورای شهر کرج:
تفکر و روحیه بسیجی و دیعه ای ارزشمند از شهدای دفاع مقدس است . رئیس شورای اسلامی شهر کرج تفکر و روحیه بسیج و بسیجی را تنها راه برون رفت از بحران های کشور در شرایط مختلف ارزیابی کرد و گفت: این تفکر ودیعه ای ست که از شهدای دفاع مقدس به یادگار مانده است .     (ادامه مطلب)
 (1) (2) (3) (4) (5) (جدید)


به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 24 / 1 / 1401برچسب:, ] [ 19 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها