کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو

پنجشنبه1400/5/14

 

موفقیت شورای اسلامی شهرکرج درگامِ انتخاب سرپرست شهرداری کرج

دوره ششم شورای اسلامی شهر در گامِ انتخاب سرپرست شهرداری کرج عملکردی موفق داشت و چهره ای که اولاً از جنسِ خانواده شورایی بوده، دوماً از خانواده شهرداری می باشد و ثالثاً فرزند شهید و دارای سوابق انقلابی و ارزشی و نگاهِ فسادستیزانه است را به عنوان کلیددار موقت ساختمان یازده طبقه واقع در بلوار بلال برگزیدند؛ مصطفی سعیدی سیرائی.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، امروز پنج شنبه مورخ 14 مرداد 1400 سالن جلسات حال و هوای متفاوتی داشت، اتاق مملو از خبرنگارانی بود که دغدغه سلامتی آنها در برابر ویروس کرونا موجب شد تا نمایندگان مردم از ایراد نطق های پیش از دستور صرف نظر کنند تا روند برگزاری جلسه طولانی نشده و خدای ناکرده کرونا دردسر ساز نشود، اعضاء دوره جدید بدون تشریفات خاصی وارد ساختمان شدند و دقایقی جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی به ریاست جواد چپردار رسمیت یافت.

علاوه بر انتخابات هیئت رئیسه سال اول شورا، مهمترین و تنها مصوبه امروز انتخاب سرپرست شهرداری کرج تا زمانِ انتخاب شهردار بود که مورد استقبال رسانه ها و افکار عمومی قرار گرفت و حامیانِ شورای شهر انقلابی بر انتخاب مصطفی سعیدی سیرائی فرزند شهید والامقام علی سعیدی سیرائی صحه گذاشتند. وی سابقه عضویت در دوره چهارم شورای اسلامی شهر کرج را در کارنامه دارد و همچنین شهردار سابق فردیس بوده است. وی دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی بوده و عضو اول علی البدل شورای اسلامی دوره پنجم شهر کرج نیز می باشد.

به باور کارشناسان انتخاب مصطفی سعیدی سیرائی از آن جهت که وی سابقه عضویت در نظام شورایی کشور را داشته و از جزئیات و اهمیت تعامل با نمایندگان مردم به خوبی آگاه است، انتخابی شایسته و آگاهانه از سوی نمایندگان مردم محسوب می شود، ضمن آنکه سعیدی سیرائی اخیراً شهردار فردیس بوده و سوابق اجرایی مرتبط نیز دارد، او سالها در شهرداری کرج فعالیت دارد و به عنوان یکی از اعضاء همین خانواده مورد استقبال مدیران شهری و کارکنانِ مدیریت شهری قرار خواهد گرفت. او در مباحث انقلابی گری، جوانگرایی و فسادستیزی نیز کارنامه موفقی داشته است.

سرپرست شهرداری کرج طی سخنانی در نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خود را پاسخگو به نمایندگان مردم و پاسدارِ امانت آنها دانست و تاکید کرد که در تعامل با آنها فعالیت خواهد داشت. یادآور می شود مراسم معارفه وی با حضور مدیران شهری و اصحاب رسانه ظهر امروز در طبقه دهم ساختمان شهرداری کرج با همراهی اعضاء دوره جدید برگزار می شود.



به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 1 / 10 / 1400برچسب:, ] [ 14 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها