کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو
امام‌جمعه کرج:

آقای رئیس‌جمهور، چرا وزیر متخلف و ناکارآمد را عوض نمی‌کنید؟! / شما دانسته یا ندانسته مسئول قسمتی از خرابکاری‌ها و ناراضی تراشی‌ها هستید

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر کرج، ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی، بیان داشت: بااینکه هنوز تحریم جدی و جدیدی اعمال نشده اما می‌بینید جریانات و حرکاتی دیده می‌شود؛ این‌ها محل تأمل است و قطعاً در پشت پرده نقشه‌هایی وجود دارد که باید هوشیار بود و با دقت مسائل را رصد و بررسی کرد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر انجام مذاکره گفت: رئیس‌جمهور آمریکا برای ایجاد اختلاف بین مسئولین و مردم و تنش بیشتر در بین مردم پیشنهاد مذاکره می‌دهد و دشمنان با دادن چنین پیشنهادهایی به دنبال ایجاد تنش در جامعه هستند.

وی افزود: عده‌ای بریده‌ی سیاسی و چاکر بیگانه از این پیشنهاد‌ها خوشحال می‌شوند و عده‌ای هم فکر کردند که اگر حرف از جام زهر بزنند، مردم کوتاه ‌آمده و راضی به مذاکره می‌شوند؛ این‌ها بدانند اگر به سمت مذاکره با آمریکا، وادادگی و بی‌عزتی حرکت کنند با عموم مردمی روبه‌رو خواهند شد که کفن پوشیده، جلوی‌شان خواهند ایستاد.

امام‌جمعه کرج به اشاره به بیانات امام (ره) در صحیفه نور و سخنان رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا را بی‌فایده خواند و گفت: طرح آمریکایی‌ها افزایش تنش در جامعه با استفاده از ایجاد تظاهرات سراسری و انتشار آن در فضای مجازی است اما مردم ما حواسشان هست و در هر اجتماعی که ساختارشکنانه و بر ضد ارزش‌های نظام هست شرکت نمی‌کنند و به اموال عمومی دست‌درازی نکرده و آن‌ها را تخریب نمی‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی تصریح کرد: یکی از لوازم ایجاد آشوب، دوقطبی کردن امنیتی- اقتصادی جامعه است و آن‌هایی که دوقطبی را توسط رسانه‌های خودشان و عوامل خبیث داخلی القا می‌کنند و مثلاً می‌گویند وضعیت بد اقتصادی کشور به دلیل خرج درآمدها صرف سوریه است.

وی با اشاره به توسعه‌ی ظرفیت‌های اقتصادی استان البرز در ایام تحریم، تصریح کرد: بعضی احمق‌های سیاسی که کرسی هم دارند، حرف‌های دشمن پسند می‌زنند و عده‌ای هم القا می‌کنند که اقتصاد ایران ازهم‌پاشیده و منافقین و اذنابشان در شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که اوضاع از دست خارج‌شده و به دنبال ایجاد بی‌اعتمادی و شکاف بین مردم و مسئولین هستند، درصورتی‌که که در همین استان البرز، کارهای اقتصادی بزرگی چون فرودگاه پیام در دوران تحریم صورت گرفته است و این یعنی ما می‌توانیم.

خطیب جمعه کرج گفت: ما مشکلاتی که استکبار جهانی ایجاد کرده انکار نمی‌کنیم که چگونه با کمک عده‌ای اجنبی‌پرست و دست‌به‌سینه در مقابل آمریکا و با ترفندهای تبلیغاتی و رسانه‌ای ذهن عده‌ای از مردم را منحرف می‌کنند و شعار “انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست” آرام‌آرام با هجمه‌ها و القائات مختلف به‌جایی رسید که عده‌ای بر داشتن این فناوری تردید کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: چرا آقای رئیس‌جمهور محترم؛ وزیر متخلف و یا ناکارآمد را عوض نمی‌کند؟ منتظر هست تا مجلس اقدام کند ، در این مجلس هم که تعدادی، نه عِرق دینی دارند و نه مسئولیت‌پذیری ملی، لااقل حزبی عمل کنند، برای بقای حزبشان هم که شده برای ملت کار کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از کسانی که امروز معترض‌اند، مقدمات بر پا شدن این دود را خودشان فراهم کردند، افزود: آقای رئیس‌جمهور اگر واقعاً دلسوز ملت هستید، باید تیم اقتصادی خودتان را ترمیم کنید، بیایید و با ملت سخن بگویید ، وزرای شما بیایند ، حرف بزنند و توضیح بدهند، شما دانسته یا ندانسته مسئول قسمتی از خرابکاری‌ها و گوش به حرف ندادن‌ها و عمداً و متعمداً ناراضی تراشی‌ها هستید.

خطیب نماز جمعه کرج خاطرنشان کرد: امروز مطالبه مردم از دولت و دستگاه اجرائی آن است که اگر وزیر و مدیری نتوانسته کارنامه خوب و مورد قبولی از خود ارائه نماید، بدون کمترین درنگ و اغماضی، نیرویی باانگیزه، جسور، انقلابی و متخصص را جایگزین وی نمایید و فرصت‌ها را مغتنم بشمارد.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه ما عملکرد ضعیف دستگاه قضائی کشور در برخورد با مفسدان اقتصادی را برنمی‌تابیم، تصریح کرد: وقتی در روایات کسی که رباخوار است را گفته است باید اعدام کرد، حکم کسانی که کشور را به ورطه ورشکستگی و وابستگی کشانده‌اند چیست؟ معنای افساد فی‌الارض فقط منکرات اخلاقی و اخافه ناس است؟ سیاست اقتصادی که همه توجهش فقط به درست کردن بازار برای بیگانگان است نباید مورد سؤال قرار گیرد؟ آیا مجلس فشل و بی‌حال نباید از وزرا سؤال کنند و آیا نباید نظارتشان را تقویت کنند؟ چرا می‌خواهید هزینه درست کنید؟

وی افزود: عده‌ای دائم میگویند رهبری ورود کند این حرف غلطی است، ارکان نظام تعریف‌شده هستند؛ وقتی مجلس و دستگاه قضا هست چرا باید رهبری ورود کند؟ من از باب تقویت دستگاه اجرائی کشور میگویم جرئت داشته باشید و خود را ترمیمم کنید. ای قوه قضائیه صدای مردم را بشنو و تا دیر نشده شمشیر عدالتت را از غلاف بیرون بکش و به وظیفه الهیت عمل کن. و ای مجلس به وظیفه‌ات عمل کن.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان گفت: مردم در سراسر کشور نه با اغتشاش و هرج‌ومرج بلکه با مطالبه گری و درخواست از نمایندگان مجلس بخواهند تا آن‌ها کارشان را درست انجام دهند. ما برخلاف عده‌ای که ناامید هستند هرگز ناامید نیستیم. انقلاب زنده است و باقدرت در حال پیشرفت است و آینده‌ای پرنور و مشعشع دارد. به فضل پروردگار به‌زودی باهمت و استقامت شما مردم و به برکت خون ۳۰۰ هزار شهید، شاهد نابودی استکبار جهانی و اذناب پلیدش خواهیم بود.

منبع خبر



به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 12 / 5 / 1397برچسب:, ] [ 14 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها